FANDOM

Olkov Armiv.PNG

Olkov Armiv

Olkov Armiv 2011.PNG

Olkov Armiv som partiledare för Matpartiet 2011

Olkov James George Armiv (eller bara Olkov, även Olkov Armiv) (yurkiska: Õlkóv Ármïv och Õlkóv Jämës Géörgë Ármïv), född 17 augusti 1966 i St. Vallas, Yurka, är en känd person inom partier och annat. Han hade under två år en konsert som hette Õlkóv's Music. Den lades ner efter bara något år. Han är partiledare för Matpartiet sedan 18 januari 2011 efter att Vasa Kundholm avgått från partiet. Det konstiga som har hänt med honom är att många av hans vänner (som Alkov Armiv, Ralkov Armiv, Berhy Nighah och Talkov Armiv) har dött. Alkov Armiv dog när 2 Vabam Trade Center kollapsade, Ralkov Armiv blev mördad av en okänd man, Berhy Nighah dog när han körde av vägen av okänd anledning och Talkov Armiv dog när han ramlade ner från ett träd.

Bucknessdenhe Archiv - Bild 153 - Rymdehouse.PNG

Olkov's rymdhus i rymden den 14 oktober 1990

Hans husdjur Redigera

  • Vukov (katten) (16 juli 1996-8 september 2008)
  • Iakov (hunden) (8 augusti 1991-16 september 2000)

Övrigt Redigera

Den 20 juni 2011 klockan 18:58 hittade Olkov Armiv en gammal mapp som innehöll en tidigare systemfil vid namn rolendz.exe. Datumet för skapadet av den gamla filen kan gå tillbaka till den 22 april 1995, när den först började användas för Windows Classic System.

Bildgalleri Redigera

Slumpartad wiki